Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Groene screendump tijdens instellen "audio/video instellingen"


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

nou ff een terugkoppeling...sedert een paar dagen geregistreerd bij Open-pli..maar op de een of andere manier kan ik niks van het forum zien als ik ingelogd ben...wel als ik als gast kijk maar dan kan ik uiteraard niks posten.

dus word het een clean install...

nog ff een vraagje , wat bedoel je met een installatie zonder auto install bestand ??

 

thanx !!

live long and prosper !

 

Geplaatst:

zo...receiver opnieuw geflashed , en alles weer ok , kan weer in de 'AV instellingen "zonder dat de ontvanger crasht..wat me wel opvalt is dat de Xtrend geen 1080P ondersteund maar slechts 1080I..

anyway bedankt voor de tips en de input !!!!

live long and prosper !

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...