Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo allemaal,

 

Ik heb onlangs een nieuwe afstandsbediening aangeschaft voor mijn ET9000. In het menu van de ET9000 is het type afstandsbediening vervolgens ingesteld op ET9200/9500/6500. 

 

Bij gebruik van de "radio toets" op de afstandsbediening gaat de DVD speller (AKAI model AD70H/1) aan. De DVD speler gaat ook weer uit bij gebruik van de "radio toets".

 

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

 

Groeten Matthijs

aangepast door matthijs12
×
×
  • Nieuwe aanmaken...