Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

na herinstallatie et 9000, geen root of hd toegang via netwerk


Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

na een herinstallatie geen toegang meer tot mijn et9000.

 

ftp, web werkt allemaal wel.

 

maar ik kom er niet meer op via mijn netwerk.

ik ziet de et 9000 staan maar hij zegt geen toegang.

 

moet ik ergens in mijn et 9000 toegang verlenen?

 

alvast bedank voor jullie hulp.

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

×
×
  • Nieuwe aanmaken...