Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vreemde instelling op de 801, wanneer ik dolby digital inschakel heb ik dit signaal alleen op de coaxgeluidsuitgang. Ik verwacht het eigenlijk ook op de hdmi ,daar alleen maar pcm. Is dit een misser op dit apparaat?

Geplaatst:

Hoe heb je alles precies aangesloten?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Normaal gesproken sluit je hem aan op de hdmi arc ingang van je tv eventueel afhankelijk van de tv easy link o.i.d. instellen, en dan moet het werken. Mijn homecinema set heeft ook nog een kabeldecoder van ziggo aangesloten staan en werkt op die manier perfekt. Dus van de zijde van de tv alles oke ingesteld lijkt me.Ik krijg van de 801 alleen dolby digital op de coaxuitgang.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...