Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laatste tijd heb ik af en toe pas geluid als ik een opname voor de 2e keer start. Gisteren zelfs helemaal geen geluid bij een opname op NPO1 HD op 23.5 . CD kaart zit in de reader, niet in een CI. Ligt dit aan PLi of aan het apparaat ? Zitten 4 tuners in, C/T2, C, DVB-S 2x.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

×
×
  • Nieuwe aanmaken...