Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben in het bezit van een Philips 55PUS6501/12 Tv, deze kan DVB T/C/T2/T2-HD/S/S2  ontvangen.

Echter kan er maar 1 CI+ module in geplaatst worden.

Bestaat er een Twin / Dual module waarin Canaal digitaal en een Ziggo kaart in kan of een ander oplossing dat je 2 modules in een soort "splitter" kan monteren ?

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

• Moderator
Geplaatst:

Helaas, die zijn er niet voor jouw toepassing.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Misschien een deltacam, maar dan kan je niet alle zenders van cd ontvangen. Ziggo kaart mag geen nagra kaart zijn, want dan zal het niet gaan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Er bestaan volgens mij geen twin modules voor een Seca3 kaartje + een Irdeto2 kaartje.

Zo als al aangeven, de nieuwe Ziggo nagra kaart gaat nooit werken.

Deze werkt alleen in een CI+ nagra module.

Geplaatst:

Waarom zo moeilijk doen je heb mini kastjes voor o.a seca die zo klein zijn dat je ze achter op de tv plakt.

• Like 1

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.