Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

• Beheerder
Geplaatst:

Helaas pindakaas.

De twee nieuwe winnaars zijn:

Pagina 3, post 11

2e prijs: Pionewbie  (Mi Mi band 2)

pagina 1, post 13

3e prijs: Blizzard  (Bluetooth Fidget Spinner)

Blizzard en Pionewbee, graag binnen 48 uur het adres anders moet ik nogmaals loten ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerder
Geplaatst:

Alleen van Blizzard nog niets gehoord.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerder
Geplaatst:

Het is mooi geweest voor Blizzard.

HappyLlama als jij m wilt, is de spinner voor jou!

Graag het adres waar we hem naartoe mogen sturen.

Geplaatst:

Wel jammer dat er zo weinig winnaars antwoorden. Er zijn er anders genoeg die interesse hebben ;-) Zo'n Fidget spinner lijkt me wel leuk;-)

• Beheerder
Geplaatst:

Als ook de derde winnaar vandaag niet reageert denk ik dat mijn zoontje m wel wil hebben. :)

• Beheerder
Geplaatst:

Deze giveaway is gesloten en Gearbest heeft de prijzen verzonden.

• 4 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Intussen ook deze ontvangen : Xiaomi mijia 1080P Smart IP Camera

http://www.gearbest.com/ip-cameras/pp_615275.html?wid=21&lkid=10781799

Een degelijk wifi cameraatje , maar werkt prima en in HD.

Wel flink wat moeten uitzoeken om deze camera te laten werken op mijn smartphone , handleiding is enkel in het Chinees , spijtig genoeg niets meegeleverd in een andere taal (Engels was voldoende geweest).

Via de bluetooth verbinding vind de smartphone snel de camera . Prima opnamen in HD en eveneens de mogelijkheid tot het nemen van snapshots.

Leuk toestelletje met vele mogelijkheden , opname van kleine vergaderingen bvb , en vooral als bewakingscamera doet hij het prima.
Vooral op wifi bereik heeft dit toestel me enorm verrast . Met camera als bewaking geplaatst bij de voordeur heb je overal in huis prima , vlotte en ononderbroken verbinding . Zelfs tot in de tuin op 50 meter afstand.

Goede prijs/kwaliteit product .

Nadelen :

Lange verzendingstijd : reken een 4 à 5 dagen tot het pakket wordt afgeleverd.

De meegeleverde adapter en het cameraatje komen al gauw snel heel warm.

Ben er toch tevreden mee.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

• Nieuwe aanmaken...