Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Heb Xtrend 8500.

Zitten 3 sattuners in. Telkens met een in en een uit.

3de tuner niet vaak in gebruik.

 

Wanneer ik een ultrahd tv zou kopen met ingebouwde sattuner, is er dan de mogelijkheid om de uitgang van de 3de tuner door te verbinden naar de satingang van de TV?

 

Zou blijven werken met Xtrend, maar UHD via tv te kijken.

 

Dank voor de info.

 

Dirk

  • 2 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...