Gast Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 Hallo allemaal , Ik zou op de systeemklok op de taakbalk aan de rechterkant graag ook de seconden willen zien. Ik weet , dat dat kan via het register ( regedit ) . Wie weet precies de plaats in het register , waar je dit kunt wijzigen ?
bartshit Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 http://www.pcdokternop.nl/Seconden tonen in de systeemklok van Windows.htm weet niet of het werkt. Gr Bart.
Tonskidutch Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 (aangepast) had ik toch al op gereageerd? Ja hoor dubbele post ( ook in windows ) 28 februari 2018 aangepast door Tonskidutch Ja hoor dubbele post ( ook in windows ) Fat Freddy's Drop Bohannon
bartshit Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 topic staat dubbel, ook onder windows forum ..................... Gr Bart.
Gast Geplaatst: 28 februari 2018 Geplaatst: 28 februari 2018 Ja hoor, hij hoort in het windows forum thuis ; ik wist even niet zo snel , waar ik dit onderwerp moest plaatsen ; de modarator heeft hem ook niet verplaatst . In ieder gevaL............ iedereen dank voor de reacties ; hiermee kan ik aan de slag.
Gast Geplaatst: 1 maart 2018 Geplaatst: 1 maart 2018 Ja @ bartshit , dat was precies de link , die ik bedoelde richting register ! Deze link heeft, na registeraanpassingen, prima gewerkt ; naast de uren en minuten zijn nu ook de seconden te zien op de systeemklok .
Aanbevolen berichten