Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand idee hoe ik via mijn pc verbinding kan maken met mijn Zgema H.2h Satelliet ontvanger ?

Vroeger kan ik mijn Dreambox 800SE HD wel verbinding maken via VLC mediapalyer.

Geplaatst:

soortgelijk probleem

 

eerst zorgen dat de windows firewall weet dat je mag verbinden en dan de passende samba versie gebruikt

SMB 1.0 is nu standaard uit windows gehaald wegens de veiligheid 

 

de Zgemma moet eigenlijk een modern image hebben met een moderne samba versie (3.xxx of hoger) en dan moet het juiste minimale SMB protocol gebruikt worden

staat allemaal in de /etc/samba/smb.conf

 

dan pas maakt de VLC ook weer netjes verbinding.

 

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...