Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn x-trend 4000 lijkt defect: ik krijg geen beeld meer ondanks reset, andere adapter te hebben getest en zowel via HDMI als SCART.
Flashen lukt ook niet meer: de groene led brandt bij opstarten en blijft branden.
Is er iets wat ik kan doen?

alvast bedankt

×
×
  • Nieuwe aanmaken...