Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Sab Titan 4 prima ding maar met de bijbehorende afstandsbediening kan ik alleen de Titan 4 uitzetten  en voor de Tv moet ik de afstandsbediening van de Tv gebruiken.

Is lastig twee afstandsbedieningen  met de meeste kun je toch beide uitzetten. In de gebruiksaanwijzing staat hierover niets vermeldt

Ik heb de winkel gebeld en die zeggen dat het niet gaat met de afstandsbediening van Sab.

Weet iemand hier raad mee ??

×
×
  • Nieuwe aanmaken...