Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb geen beeld meer op Scart en HDMI, geluid doet het nog wel

Heb Open PLI opnieuw succesvol geflashed, de display komt met de vraag om een taal te kiezen en HDMI, 720 en of ik de vier pijltjes kan zien

Echter nog steeds geen beeld, heeft iemand nog een suggestie

×
×
  • Nieuwe aanmaken...