Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Krijg mijn srg 5  kaart niet meer werkend met oscam en ook niet met de oude scam.

na enige seconden in een Zwitserse ontvanger loopt alles weer even , daarna gaat hij weer op zwart.

iemant een oplossing of Oscam reader? Die de update accepteerd?

gr,, Bert

 

 

 

 

Geplaatst: (aangepast)

SRG is bezig oude kaarten te deactiveren versie 4 is eind vorig jaar

afgesloten .

Over evt afschakeling kaart 5 moet je een brief gekregen hebben om je

kaart te vernieuwen naar V6 als ie aan de beurt is

 

aangepast door luisteraar
Geplaatst:
oscam user
[account]
user = dvbapi
pwd =
monlevel = 1
au = 1
emmreassembly = 1
group = 1

Add 060210 for 3+
ident = 0500:060200,060210 (srg, 3+)

[reader]
label = SRGv6
protocol = mouse
device = /dev/ttyS0
caid = 0500
ident = 0500:060200,060210
detect = cd
autospeed = 1
group = 1
emmcache = 1,1,2,0 

voila,

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...