Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Ik heb het volgende probleem met mijn Xtrend ET9000:

TV kijken gaat prima, maar opnemen en tv kijken gaat niet samen. Kan niet afstemmen , staat er in beeld terwijl het opnemen goed gaat.

Dit ging altijd wel goed, dus is er (volgens mij) een tuner of de Lnb defect.

De 2 kabels van de Lnb op tuner 1 gezet,  beide keren beeld, dus de Lnb is oké.

De kabels van de Lnb op tuner 2 gezet en beide keren geen beeld.

Mijn conclusie is dus dat tuner 2 defect is.

 

Nu heeft de ET9000 vaste tuners. Dezen kunnen niet gewisseld worden?

Moet ik uitkijken naar een nieuwe decoder? Of is er nog een andere optie of oorzaak?

 

Bvd voor je reactie!

 

 

aangepast door MartinK
Geplaatst:

Ik heb het ondertussen opgelost.

Een instelling van tuner 2 stond verkeerd.

 

Enige tijd geleden een fast scan gedaan. Misschien zijn toen de instellingen veranderd?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...