Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand hier wat de functies "calibrate", "calculate" en "allocate" in het "positioner setup"-menu van een enigma2(openpli) box precies doen?

Ik vermoed dat het met 1 van deze functies moet mogelijk zijn een foutief nulpunt terug correct te zetten zonder dat je aan je schotel zelf moet beginnen sleutelen.

 

dank bij voorbaat

Jean

×
×
  • Nieuwe aanmaken...