Wim Geplaatst: 30 oktober 2002 Geplaatst: 30 oktober 2002 Hallo allemaal, Zou iemand met kunnen helpen met het volgende: Welke software(versie) ben ik nodig voor het programmren van een mosc-kaart irdeto? Het moet werken met Windows XP en een mastercrd. Heb al verschillende programma's geprobeerd maar nog steeds geen gevonden die werkt. Wie helpt mij! Wim VU+ DUO2 / Dreambox DM7020 / DM500HD Wavefrontier T90 (8 lnb's)
Tonskidutch Geplaatst: 30 oktober 2002 Geplaatst: 30 oktober 2002 eh welke verschillende software versies heb je geprobeerd...? zou ons het antwoorden ook vergemakkelijken. cheers Fat Freddy's Drop Bohannon
Ibby Geplaatst: 2 november 2002 Geplaatst: 2 november 2002 er is voor de mastercrd 2 nieuwe software uit ik denk ook voor xp. google kan je helpen met het zoeken. ibby
Wim Geplaatst: 4 november 2002 Auteur Geplaatst: 4 november 2002 Ik heb de volgende software geprobeerd: ***geen-reclame***, Cardblaster, Cardwizzard. Alleen deze werken niet! Zijn er nog andere programma's voor het proggen van mosc-kaarten? m.vr.gr. Wim VU+ DUO2 / Dreambox DM7020 / DM500HD Wavefrontier T90 (8 lnb's)
Aanbevolen berichten