Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Na jaren trouwe dienst vallen mijn Reboxen 4200 allemaal (heb er 3 in huis staan) na een paar minuten uit. Ze starten dan wel vanzelf terug op maar blijven hangen op de LB. 

Nu heb ik een nieuwe 4220 gekocht om uit te proberen maar vind nergens welke Octagon versie geschikt is voor de 4220. Weet iemand de juiste versie?

Alvast bedankt.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...