Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds gisteren heb ik met mijn ziggo kaart in de DM920 geen HD zenders meer.

Wel NED 1 2 en 3 in HD en verder alle SD zenders.

via mijn Canal Digitaal kaart wel de HD zenders in beeld.

Ook via de ziggo next geen problemen met de HD zenders.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Geplaatst:

eerste waar ik dan aan denk, de kaart heeft zijn update niet ontvangen of er is iets gewijzigd in de instellingen van de kaart.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Check voor de zekerheid even of de Ziggo kaart goed om zit.

Het is ook al meer gebeurd dat deze verkeerd om zit.

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Geplaatst:

Ten dele opgelost.... Je moet je configuratie op de DM920 wél gaan aanpassen dat de AU wél doorkomt.. Straks gaat je Humax kapot en dan?

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Geplaatst:

Ik neem aan dat er OScam gebruikt wordt?

 

Aanpassen in de [reader] die je Ziggo kaart bedient uiteraard.. En anders even hier je reader posten..

 

auprovider= SysID van je Ziggo kaart

 

blockemm-u = 0

blockemm-s = 0

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...