Gene 1225 Geplaatst: 17 juni 2020 Auteur Geplaatst: 17 juni 2020 quote: ...in het juiste menu ... Tonskidutch: dat is wat ik vruchteloos zit te zoeken in de handleiding. Heb je toevallig ook nog een hint hoe ik in dat menu geraak? Bedankt. quote: heet het systeem "anynet+" en kun je uitzetten in het menu van de tv. Dat komt me inderdaad bekend voor. Ik ga het volgend weekend verder uitzoeken . Deze set staat in mijn stacaravan en dus nog even wachten. En inderdaad, op een Medion tv kan ik het makkelijker uitschakelen dan op de Samsung. Bedankt Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Tonskidutch Geplaatst: 17 juni 2020 Geplaatst: 17 juni 2020 (aangepast) Menu - systeem - Audio / Video - HDMI-CEC instellingen bij Openpli 17 juni 2020 aangepast door Tonskidutch Fat Freddy's Drop Bohannon
Tonskidutch Geplaatst: 17 juni 2020 Geplaatst: 17 juni 2020 o sorry jij gebruikt OpenATV, had ik in je berichten over het hoofd gezien Einstellungen - System - HDMI-CEC Fat Freddy's Drop Bohannon
Gene 1225 Geplaatst: 19 juni 2020 Auteur Geplaatst: 19 juni 2020 Op 17-6-2020 om 09:51, Tonskidutch zei: de instellingen zijn wel te wijzigen door in het juiste menu de HDMI-CEC te activeren of te deactievern wat jij wilt! als je deactiveert is alleen HDMI actief en de extra sturing van CEC niet Perfect antwoord: alles werkt nu naar behoren. Je hebt een Jupiler te goed 😄. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten