Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
17 minuten geleden, Sharky1 zei:

Ik ben begonnen met de installatie zoals Mimisiku heeft beschreven met softcamversie (enigma2-softcams-oscam-all-images_11.577-emu-r-798-arm+mips-all.ipk).

 

De box opnieuw geflashed. Vervolgens heb ik de installatie volgens de tutorial van Gigablue gedaan

Nee, ik heb geschreven, eerst de softcammanager installeren! Daarna pas een correcte OScam installeren. Die is waarschijnlijk 'leeg' en bevat géén default configuratiebestanden. Die moet je zelf plaatsen..

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Geplaatst:

mss is dit wat help : https://www.enigma2.net/tutorial-how-to-install-oscam-on-teamblue/.

 

PS : mss eens een gewone versie zonder die 798 installeren.Daarvan lopen er op het internet een aantal rond die gewoon niet werken.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W
Vu + Duo4K SE  sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Met bovenstaande tutorial link moet het nu toch echt lukken, beter uitgelegd ga je het niet vinden.

Wat betreft die configuratie bestanden die kan je gewoon kopiëren uit je VU +

The key to happiness. Stay away from idiots

×
×
  • Nieuwe aanmaken...