Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier bij tekoop een grote Polarmount . Er heeft altijd een schotel van180cm op gedraaid.  Draait van 76 oost tot denk 65 west. Dat komt ook door de Actuator die is er groot,kijk maar naar de deur knop.

Er zit ook een bevestiging voor de schotel bij. Kan geen foto plaatsen in verband met teveel MB

20200809_204017[1].jpg

20200815_115609[1].jpg

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Foto's zijn dan ook zeer groot uitgevallen. Vandaar dat je de deur op de neus krijgt.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...