Frankd Geplaatst: 8 januari 2021 Geplaatst: 8 januari 2021 Ik heb onlangs een zgemma 7hs gekocht en wil nu met de afstandsbediening mijn Samsung tv aan en uit kunnen zetten, iemand tips
Mimisiku Geplaatst: 8 januari 2021 Geplaatst: 8 januari 2021 Gewoon via HDMI-CEC met je box.... Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Frankd Geplaatst: 9 januari 2021 Auteur Geplaatst: 9 januari 2021 Ik snap het niet Ik heb het gevonden, dank je
Moderator ceesv Geplaatst: 9 januari 2021 Moderator Geplaatst: 9 januari 2021 In het menu van de zgemma 7hs activeer je de optie HDMI-CEC. Je tv zal nu aan of uit schakelen wanneer je de box in of uit schakelt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Frankd Geplaatst: 12 januari 2021 Auteur Geplaatst: 12 januari 2021 Ik dacht dat het was opgelost, maar helaas het werkt nog niet, iemand nog ideeën
Moderator ceesv Geplaatst: 12 januari 2021 Moderator Geplaatst: 12 januari 2021 En heb je ook op je tv de optie geactiveerd? Heb je op je tv de HDMI ingang gebruikt die HDMI-CEC ondersteunt? Heeft je tv wel de CEC functionaliteit? Anders een Universele afstand bediening aanschaffen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten