Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hej ik heb een miracle twin premium box  die heefte een ci module met 2 tuners maar wil niet opnemen en afspelen met een extere hdd hij ziet hem wel maar neemt de progarmmas wel op maar speelt niet af  wat doe ik verkeert? wie het weet mag het zeggen graag . gr Guus

Geplaatst: (aangepast)
1 uur terug, Guus zei:

wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen ik weet het niet meer

hier niemand, omdat je vraag in het verkeerde topic / subforum geplaatst is

want daar kijkt niet iedereen

of wel je vraagt de moderator middels " rapporteer bericht "dat hij jou vraag verplaatst

of je plaatst je vraag nogmaals in het juiste topic / subforum https://www.sat4all.com/forums/forum/21-overige-merken/

 

kijk het gaat zelfs vanzelf als een moderator ingrijpt ;)

aangepast door Tonskidutch

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...