Phoenixx Geplaatst: 13 maart 2021 Geplaatst: 13 maart 2021 Mooi gedaan Gerrit, weer een probleem minder.. Zelf ben ik 3 dagen aan het zweten met de multistream, maar de aanhouder wint ( i hope))....... 🤑
gerrithoogeveen Geplaatst: 13 maart 2021 Auteur Geplaatst: 13 maart 2021 2 minuten geleden, Phoenixx zei: Mooi gedaan Gerrit, weer een probleem minder.. Zelf ben ik 3 dagen aan het zweten met de multistream, maar de aanhouder wint ( i hope))....... 🤑 pb gedaan
Aanbevolen berichten