Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Satje07, heel erg bedankt voor deze Paas lijst.

Een heel fijn Pasen gewenst.

 

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Ha Satje, znx ferry mutsj.🙂

Fijn dat je er weer een gemaakt hebt. Weer een serie mensen gelukkig gemaakt

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

Geplaatst:

Hartelijk dank !

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

dankjewel voor deze lijst satje

 

een heel fijn pasen toe gewenst

vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A

Geplaatst:

Geweldig, bedankt voor deze lijst..

 

Vrolijk pasen in deze helaas nog steeds covid-19 tijd..

 

Hopelijk dat we snel weer iets mogen..

 

@Satje07 SUPER BEDANKT....

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...