aeng Geplaatst: 7 april 2021 Geplaatst: 7 april 2021 (aangepast) Ik heb hier een HD+ kaart en een bijbehorende CI-module. Nu vraag ik mij het volgende af. Wat werkt beter in de Vu+ Duo 4K SE en VTI-image? - De HD+ kaart in de CI-module - De HD+ icm Oscam 7 april 2021 aangepast door aeng
Moderator ceesv Geplaatst: 7 april 2021 Moderator Geplaatst: 7 april 2021 Werkt zowel met het CI module als met Oscam. Met oscam heb je het voordeel dat je eventueel meerdere HD+ zenders tegelijk kunt decoderen. Sinds de F1 in UHD weg is bij RTL heb ik geen abonnement meer voor de HD+ kaart. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Satneef Geplaatst: 7 april 2021 Geplaatst: 7 april 2021 (aangepast) 25 minuten geleden, aeng zei: Ik heb hier een HD+ kaart en een bijbehorende CI-module. Nu vraag ik mij het volgende af. Wat werkt beter in de Vu+ Duo 4K SE en VTI-image? - De HD+ kaart in de CI-module - De HD+ icm Oscam Ik gebruik Oscam Smod. Werkt prettiger als met de Ci+ module.(bij deze bevriest het beeld af en toe en het zappen gaat ook langzamer) 7 april 2021 aangepast door Satneef ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Sverige Geplaatst: 7 april 2021 Geplaatst: 7 april 2021 Met OSCAM kan je ook de reklame altijd doorspoelen, dat gaat niet altijd met de module. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
aeng Geplaatst: 7 april 2021 Auteur Geplaatst: 7 april 2021 (aangepast) Ik begrijp dat Oscam wel voordelen heeft tov een CI-module. Nu heb ik hier een HD+ en een Ziggo kaart (beiden met CI-module) Maar de Vu+ Duo SE heeft maar één smartcardreader en twee CI-slots. Welke kaart zouden jullie dan gebruiken met Oscam, en welke met een CI-module? 7 april 2021 aangepast door aeng
Mimisiku Geplaatst: 7 april 2021 Geplaatst: 7 april 2021 De CI modules zijn geen optie! Koop een externe USB kaartlezer en geniet zonder beperkingen van beide kaarten. Voorbeeld: easymouse, stinger, smargo Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
aeng Geplaatst: 8 april 2021 Auteur Geplaatst: 8 april 2021 Bedankt voor jullie tips. Ik ga de kaarten gebruiken zonder CI-modules. Ga daarvoor een Easymouse bestellen.
Mimisiku Geplaatst: 8 april 2021 Geplaatst: 8 april 2021 Uitstekende keuze.... Heb ze allemaal wel een keer gehad. Werkt perfect, mits goed ingesteld natuurlijk.. . Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten