PLsat Geplaatst: 22 september 2021 Geplaatst: 22 september 2021 (aangepast) De VRT ontwikkelt op dit ogenblik een app voor Android-tv. Wie wil beta-testen: https://www.vrt.be/nl/over-de-vrt/nieuws/2021/08/02/gezocht-testers-voor-de-nieuwe-android-tv-app/ 22 september 2021 aangepast door PLsat
cookie monster Geplaatst: 22 september 2021 Geplaatst: 22 september 2021 Hoewel de VRT mij geen flikker interesseert , maar .... mochten ze een APP hebben die op mijn LG TV macheert , ik zie graag oude series !! Ik kijk VRTNU app via mijn tablet , rechtstreeks verbonden met mijn grote TV , zo heb ik er toch veel kijkplezier van !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Zilverhippie Geplaatst: 22 september 2021 Geplaatst: 22 september 2021 Ik probeer het te begrijpen. Het interesseert je geen flikker, maar je hebt er veel kijkplezier van. 🤔
cookie monster Geplaatst: 22 september 2021 Geplaatst: 22 september 2021 4 uren geleden, Zilverhippie zei: 🤔 Nou , ik hou o.a. wel van onze oude Vlaamse series , die waren leuk 🙂 En daar zij via VRTNU een aantal series gratis streamen , dus .... Maar de VRT zenders op zich , daar kijk ik nooit naar , niks boeiend (voor mij) !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Zilverhippie Geplaatst: 23 september 2021 Geplaatst: 23 september 2021 Jeugdsentiment met de Vlaamse superheroe van de jaren '70. Toen nog op de BRT.
cookie monster Geplaatst: 23 september 2021 Geplaatst: 23 september 2021 Ik zen ne roare meens 😎 15 uren geleden, Zilverhippie zei: de Vlaamse superheroe van de jaren '70 Groenbescherming , daar doen mijn 2 katten alvast aan mee 🥳👌🤭 Was een leuke serie 🙂 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Alverman Geplaatst: 25 oktober 2021 Geplaatst: 25 oktober 2021 Welke merken zou je best nemen om die apps te installeren. Heeft LG al een 40’’ waarop dit zou lukken.
Aanbevolen berichten