Jan Ambers Geplaatst: 5 maart 2022 Geplaatst: 5 maart 2022 Ik heb win-10 op m'n labtop geinstalleerd en alles loopt goed op een paar kleine zaken na... Nu zie ik dat m'n pc geen aansluiting kan krijgen wegens foute produktcode Komt win-7 nog in aanmerking voor een gratis update naar Win-10 ? Hoe die aanvragen?.
Frans B Geplaatst: 5 maart 2022 Geplaatst: 5 maart 2022 gewoon de mediacretiontool downloaden en proberen. wel eerst een goede backup maken! gepensioneerd. En 25 jaar lid van sat4all.
Jan Ambers Geplaatst: 6 maart 2022 Auteur Geplaatst: 6 maart 2022 Heb ik gedaan op een versgeformatteerde HDD Bij instellingen / activeren: De productcode op deze pc werkt niet met deze versie van windows... (Is van een gekochte versie die op mijn desktop pc staat)
Pionewbie Geplaatst: 6 maart 2022 Geplaatst: 6 maart 2022 Je hebt een vers geïnstalleeerde Windows 10 en wil die met een oude Windows 7 licentie activeren. Dat wekt volgens mij niet meer. Je moet de bestaande werkende Windows 7 upgraden naar Windows 10 met dat programma. Zie PM
Frans B Geplaatst: 6 maart 2022 Geplaatst: 6 maart 2022 Een praktische tip: windows 7 installeren, dan met de bekende kms activeren en dan naar windows 10 updaten. Krijg je automatisch een digital licence. Mag niet, maar werkt wel. 1 gepensioneerd. En 25 jaar lid van sat4all.
Aanbevolen berichten