MarkTrx Geplaatst: 19 juni 2022 Geplaatst: 19 juni 2022 Goedendag allemaal, Nu hebben wij een prachtige Edision ontvanger met 2 WiFi antennes alleen wil t apparaat (na corrupte image?) niet meer verder starten dan het Edision Logo. Met MENU noodknop - krijgen we nog 4 opties, waarvan bij 1 een * extra Alleen geen van alle 4 de opties werken en een usb met OpenPli lijkt ook niet de oplossing te zijn ?? Wie-o-Wie kan ons helpen in de buurt van Amersfoort ? met een mooie kantenklare image en een beetje uitleg ? of heeft een andere oplossing, workaround, voor dit probleem ... We willen er ook graag mee gaan Feedhunten (en uiteraard DVBT2 + Sat mee ontvangen) Bedankt mede-rx'ers, Markus (Een PM mag ook)
Crazy Sat Geplaatst: 22 juni 2022 Geplaatst: 22 juni 2022 Zet een recovery_eccm in de ontvanger. Een normale image op de USB zal niet gaan. Zet dus een recovery-eccm image naar keuze op je USB. bvb voor ATV : http://images.mynonpublic.com/openatv/nightly/index.php?open=osmio4k feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
MarkTrx Geplaatst: 11 augustus 2022 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2022 Crazy Sat Bedankt voor de tip ! :o)) Diepe buiging T werkt weer allemaal ! Fantastisch Nu eens kijken of de Maximum Monoblock DisecqC Lnb ook weer wil werken De DVT als zorgeloos werkt er nu ook alvast prima bij
Aanbevolen berichten