Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

 

Goedendag allemaal,

 

Nu hebben wij een prachtige Edision ontvanger met 2 WiFi antennes alleen wil t apparaat (na corrupte image?) niet meer verder starten dan het Edision Logo.

 

Met MENU noodknop - krijgen we nog 4 opties, waarvan bij 1 een * extra

Alleen geen van alle 4 de opties werken

en een usb met OpenPli lijkt ook niet de oplossing te zijn ??

 

Wie-o-Wie kan ons helpen in de buurt van Amersfoort ? met een mooie kantenklare image en een beetje uitleg ?

of heeft een andere oplossing, workaround, voor dit probleem ...

 

We willen er ook graag mee gaan Feedhunten (en uiteraard DVBT2 + Sat mee ontvangen)

 

Bedankt mede-rx'ers,

 

Markus

 

(Een PM mag ook)

 

 

 

 

Geplaatst:

Zet een recovery_eccm in de ontvanger.

Een normale image op de USB zal niet gaan. Zet dus een recovery-eccm image naar keuze op je USB.


bvb voor ATV : http://images.mynonpublic.com/openatv/nightly/index.php?open=osmio4k

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

  • 1 maand later...
Geplaatst:

Crazy Sat

 

Bedankt voor de tip ! :o))

Diepe buiging

 

T werkt weer allemaal !

 

Fantastisch

 

Nu eens kijken of de Maximum Monoblock DisecqC Lnb ook weer wil werken

De DVT als zorgeloos werkt er nu ook alvast prima bij

 

 

 

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...