Rollerboy Geplaatst: 9 augustus 2024 Geplaatst: 9 augustus 2024 Hoe kan ik een screenshot maken, zonder zwart kader. Ik stel ook vast dat mijn screenshots in een ander folder worden opgenomen. Dit alles valt me nu op sinds ik meerdere tv's (op 1 computer) bekijk bij de olympische spelen. Groeten,
Tonskidutch Geplaatst: 10 augustus 2024 Geplaatst: 10 augustus 2024 Lightshot gebruiken Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten