Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur terug, Tonskidutch zei:

heb jij pech man, Dubai

Screenshot_1.thumb.png.7d563dc08f10e3b255bd17d5888dade7.png


Ja, dat het verboden is wist ik. 
Maar dat interesseert me de bonen niet. 
De VPN zit embedded in mijn Fritzbox. 
Dus als je de WIFi bij mij thuis gebruikt zit je automatisch op de VPN. 

  • Like 1

 “On ne voit bien qu´avec le cœur.

L´essentiel est invisible pour les yeux”.

Geplaatst:

ik kijk er al een tijdje naar , die vpn, maar ben nog niet zeker of het zich loont voor mij. Ik mis enkel ORF en MDR voor mijn te bekijken streams.

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...