sattv4iedereen Geplaatst: 8 september 2024 Geplaatst: 8 september 2024 Hi, Voor vu+ ontvangers hd , heb ik nog een insteektuner voor dvb-s2. Werkt nog perfect, tis omdat ik in mijn vu uno hd, een kabeltuner heb ingestoken. Deze is te koop voor 45€, of ander uitstekende bod. Opgelet, de verzendingskosten ( ongeveer 12€) zijn ten laste van de koper. Af te halen na afspraak kan ook in postcode 8940. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 9 september 2024 Geplaatst: 9 september 2024 Kun je ook aangeven wat voor soort insteektuner en/of een foto van beide zijden? 1 Fat Freddy's Drop Bohannon
sattv4iedereen Geplaatst: 9 september 2024 Auteur Geplaatst: 9 september 2024 Daar zal ik morgen werk van maken. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 11 september 2024 Geplaatst: 11 september 2024 @sattv4iedereen ennuh? Fat Freddy's Drop Bohannon
sattv4iedereen Geplaatst: 11 september 2024 Auteur Geplaatst: 11 september 2024 Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 12 september 2024 Geplaatst: 12 september 2024 Helder. Bedankt voor de moeite. Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten