boarder Geplaatst: 2 januari 2025 Geplaatst: 2 januari 2025 Bij het opruimen nog enkele goldkaarten en funkaarten tegengekomen. 1x funcard 2 , 5 x Funcard 4, 1x funcard 5, 1 x funcard 6, 4 x goldcard, 2 x funcard rose. Zijn er geînteresseerden voor deze programmeerbare kaarten? Allen nog nieuw of bruikbaar.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 januari 2025 Moderator Geplaatst: 2 januari 2025 Het is wel het jaargetij voor ijskrabbers.🙂 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
boarder Geplaatst: 2 januari 2025 Auteur Geplaatst: 2 januari 2025 eigenschappen van de 'gewone' goldcard : processor = PIC16F84A en EEPROM = 24IC14
sattv4iedereen Geplaatst: 3 januari 2025 Geplaatst: 3 januari 2025 Is dat eigenlijk nog voor een doel bruikbaar? Heb er nog 40 liggen van die dingen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 4 januari 2025 Moderator Geplaatst: 4 januari 2025 Het gaat wel vriezen, een ijskrabber is nooit weg. En je kan er sloten mee flipperen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
michaelangelo Geplaatst: 28 januari 2025 Geplaatst: 28 januari 2025 De goeie ouwe tijden. Prima mee vermaakt [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Aanbevolen berichten