san Geplaatst: 8 januari 2025 Geplaatst: 8 januari 2025 Bestaat er ook een facebook voor satellite vragen ?? PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Zilverhippie Geplaatst: 8 januari 2025 Geplaatst: 8 januari 2025 Waarschijnlijk wel, maar Facebook heeft toch een zoekfunctie? Niets beter dan een dedicated forum zoals dit hier met een degelijke structuur toch?
san Geplaatst: 8 januari 2025 Auteur Geplaatst: 8 januari 2025 ja maar vind daar niks ik niet tenmiste, zou wel fijn wezen PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Satterdam Geplaatst: 8 januari 2025 Geplaatst: 8 januari 2025 je kan je vragen toch gewoon hier stellen ?
Gerard 76 Geplaatst: 13 januari 2025 Geplaatst: 13 januari 2025 Inderdaad. Hier zit je op de juiste plek
Aanbevolen berichten