Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

De Alpen - Eclips tv


Ga naar oplossing Opgelost door moonchild,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag iedereen,

 

Op Eclips-tv loopt al een tijdje de reeks "de Alpen". Volgens de epg gaat het om een 15-delige reeks. Helaas worden al maanden enkel afl 1 tem 10 herhaald. Daarom: Bestaan die afleveringen wel?

 

Alvast dank voor jullie reacties.

 

Groeten,

dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Dankjewel!

Vreemd dat ze die laatste vijf niet (meer ?) laten zien.

Groeten!

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:
Op 10-1-2025 om 20:00, dvbs zei:

Dag iedereen,

 

Op Eclips-tv loopt al een tijdje de reeks "de Alpen". Volgens de epg gaat het om een 15-delige reeks. Helaas worden al maanden enkel afl 1 tem 10 herhaald. Daarom: Bestaan die afleveringen wel?

 

Alvast dank voor jullie reacties.

 

Groeten,

dvbs

Eeuwige herhalingen. De programmering is toch werkelijk om te janken, hoe kan zoiets maar blijven voortbestaan?
 

Geplaatst:

Omdat er nog altijd k**k*ns er geld in stoppen, net als vele andere zenders met films uit de jaren 80.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...