dvbs Geplaatst: 10 januari 2025 Geplaatst: 10 januari 2025 Dag iedereen, Op Eclips-tv loopt al een tijdje de reeks "de Alpen". Volgens de epg gaat het om een 15-delige reeks. Helaas worden al maanden enkel afl 1 tem 10 herhaald. Daarom: Bestaan die afleveringen wel? Alvast dank voor jullie reacties. Groeten, dvbs Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Oplossing moonchild Geplaatst: 10 januari 2025 Oplossing Geplaatst: 10 januari 2025 Als je die Alpen von Oben bedoeld dan zijn het er juist 15: https://www.imdb.com/title/tt2369650/episodes/?season=1&ref_=tt_eps_sn_1 Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
dvbs Geplaatst: 10 januari 2025 Auteur Geplaatst: 10 januari 2025 Dankjewel! Vreemd dat ze die laatste vijf niet (meer ?) laten zien. Groeten! Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Schotelspeller Geplaatst: 12 januari 2025 Geplaatst: 12 januari 2025 Op 10-1-2025 om 20:00, dvbs zei: Dag iedereen, Op Eclips-tv loopt al een tijdje de reeks "de Alpen". Volgens de epg gaat het om een 15-delige reeks. Helaas worden al maanden enkel afl 1 tem 10 herhaald. Daarom: Bestaan die afleveringen wel? Alvast dank voor jullie reacties. Groeten, dvbs Eeuwige herhalingen. De programmering is toch werkelijk om te janken, hoe kan zoiets maar blijven voortbestaan?
sattv4iedereen Geplaatst: 13 januari 2025 Geplaatst: 13 januari 2025 Omdat er nog altijd k**k*ns er geld in stoppen, net als vele andere zenders met films uit de jaren 80. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten