Hier een hoop mensen die een berg centen hebben betaald en hoopten dat zij een airco geleverd krijgen.......pas dus op voor dit soort tuig
https://nl.trustpilot.com/review/evolar.nl
Of je met dit weer veel naar je Gryphon Hyperion Amp zal luisterenn? Zelfs in idle mode zit je met een verbruik van 2 x 712 W Het zweet zal dan wel uit je oren gutsen.....
Tom van Neurochrome heeft in een eerder stadiom OpAmps voor TI ontworpen.
Nu bouwt hij zelf hele versterkers en biedt deze alss kit aan, Dus top kwaliteit en geen bullshit snakeoil stuff Dus als je een top versterker voor een goede prijs wilt, en je kan een beetje solderen/knutselen........
Je ziet de technische mogelijkheden niet. Wat denk je dan van de leaserijder die overdag zijn auto bij de zaak of bij een publiek betaald punt oplaadt, de baas betaald
Als hij dan thuis komt wordt de auto ingeplugged als powerbank, power to the grid. Dus zelf geen energiekosten en mogelijk een extra zakcentje via een dynamisch contract.
Denk je dat de Belastingdienst dom is?
Met een dynamisch contract je accu opladen als het super goedkoop is en gebruiken als je zonnecellen geen stroom meer leveren lijkt mij Niet de bedoeling.
NL overheid en de hier opererende energiebedrijven gaan er zeker iets tegen bedanken. Of denk je nou echt dat je hiermee wegkomt?
Jazeker, de nederlandse trots uit Grun. Met klanten wereldwijd zoals NAD, Lyravox, Neurochrome etc.........
Btw, een aantal uitgebreide Marantz revisies kun je op YT channel van VE99 zien, zeer interessant
Ik heb de AVM M1 mono eindblokken met pensioen gestuurd en de staande speakers omgebouwd naar actieve Hypex FA123 plate versterkers.
De streamer stuurt het signaal via Aes/Ebu naar de speakers. Daar komt het bij de DSP binnen en wordt via digitale filters, te programmeren via laptop, naar de 3 class D nCore versterkers gestuurd, Deze zijn ontworpen door Bruno Putzeys, de class D guru
Om de x-over in te stellen heb ik de meetmicrofoon laten ijken in Duitsland
Ook bij de Sarthe wordt er dit weekend weer stevig geraced. Opnieuw veel fabrieksteams, dus het wordt spannend.
De uitslag van de Hyperpole was al een verassing
Wel bizaar, SkyD heeft de deal met rtl juist gesloten om meer kijkers naar een F1 abo op SkyD te lokken.
canalviaplay doet nu juist et tegenovergestelde
TPS 65251 is een chip van Texas Instruments en wordt in de voeding gebruikt. Kost 4 euro.
Maar je moet eerst weten waarom deze kapot ging of gewoon de gok wagen. Microscoop en hete lucht station zijn wel handig..