Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 april 2025 Geplaatst: 5 april 2025 https://nos.nl/l/2562433 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
minplus Geplaatst: 5 april 2025 Geplaatst: 5 april 2025 RIP. Een vertrouwd beeld voor mij. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
cookie monster Geplaatst: 6 april 2025 Geplaatst: 6 april 2025 RIP Samen met Fred Emmer , Rien Huizing , Joop van Zijl & Maartje van Weegen , hen herinner ik me het best , wij keken toen veel NL TV !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten