Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 april 2025 Geplaatst: 6 april 2025 (aangepast) Wat een klap voor mij toen ik dit wereldschokkende bericht las. Ik was aan de grond genageld en heb gelijk een kaars voor het raam gezet. Verder ga ik een maand in de rouw. Het is de hond van het koninklijk gezin. Dus uiteraard een hoge nieuwswaarde. Toen mijn mijn kat dood was had de Media daar geen interesse in. 🥺 R.I.P. Nala ! https://www.nu.nl/achterklap/6351495/hond-nala-van-koninklijk-gezin-overleden.html 6 april 2025 aangepast door Drs. IJzerbout “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2025 Geplaatst: 6 april 2025 Hoeft Willem in ieder geval geen hondenpoep meer op te rapen. of had hij daar personeel voor, een ZZPér? Fat Freddy's Drop Bohannon
Aanbevolen berichten