Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Wat een klap voor mij toen ik dit wereldschokkende bericht las. 
Ik was aan de grond genageld en heb gelijk een kaars voor het raam gezet. 
Verder ga ik een maand in de rouw. 

Het is de hond van het koninklijk gezin. 
Dus uiteraard een hoge nieuwswaarde. 
Toen mijn mijn kat dood was had de Media daar geen interesse in. 🥺

R.I.P. Nala ! 

https://www.nu.nl/achterklap/6351495/hond-nala-van-koninklijk-gezin-overleden.html

 

aangepast door Drs. IJzerbout

 “On ne voit bien qu´avec le cœur.

L´essentiel est invisible pour les yeux”.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...