Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een al jaren werkende share tussen mijn Ultimo in de huiskamer en de Solo in de slaapkamer.
Als ik de Solo vervang door de Zero met VTi en mbv de OscamButler de gebruikersnaam, wachtwoord en IP met poort invoer met de gegevens van de Solo werkt dit niet. Allerlei varianten in het Butler menu uitgeprobeerd maar helaas geen succes.
 

Welke aanpassingen zijn nog meer nodig?

 

De Zero zit in  het netwerk en in de werkgroep.

Geplaatst:

Zonder Info van beide configs lastig te bepalen..

 

Cs357/378 poort gelijk?

IP van de VU+Zero4K zelfde als de Solo?

User en Password correct?

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Geplaatst:

Die Cs poort wordt niet naar gevraagd, van de solo is die cs357x

 IP verschilt

user en pw zijn correct.

 

Ik kom overigens niet meer met DCC in de Ultimo, vraagt om User/PW en dat heb ik volgens mij nooit ingesteld (is al wat jaartjes terug dat ik die heb ingesteld).

Geplaatst:

Helaas (?) die Ultimo staat (nog?) op OpenPli, inmiddels wel bijgewerkt tot de meest recente 18.x. Optie nog niet teruggevonden.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...