Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ja volgens mij @astro iris hebben ze Ai / Ki ontdekt om onze kijk en of leesgewoonten te belemmeren.

 

Ik zie het al sinds twee/drie weken dat we steeds meer worden getreiterd met die betaalmuren en cookies die ze eigenlijk niet mogen gebruiken. Nou dan kun je dus ook al die kranten uit het internet halen / weglaten. En maak er dan maar weer een papieren krant van. dan zien we wel of die kranten levensvatbaar zijn met de nieuwe kosten voor drukwerk.

p.s. wij betalen via de belasting ook voor internet een bijdrage dat zou men eens moeten aankaarten.

 

 

aangepast door Tonskidutch

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst:

Tja de kranten, die ligt normaal hier elke morgen naast mij tijdens mijn ontbijt.  Maar sedert BPost de kranten niet meer bedeelt en het nu een Franse privé firma is, is dit niet meer elke dag zo.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...