Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand ervaring met de soundbox  

Kost wel 6 euro pm extra   , liever de optie dat je hem voor een vast bedrag kunt kopen 

 

Mvg Hans  

Geplaatst:

Er zijn heel veel soundbars van povere tot heel goede qualiteit.

Essentieel is wat er allemaal aangesloten wordt of moet worden.

Vooral als je ook een AV-receiver hebt staan. (audio video receiver surround sound versterker)

 

Op tweakers zijn veel reviews / tests en commentaren te vinden.

 

Die soundbox is echter een ander ding. https://www.kpn.com/televisie/soundbox

Dat heb ik ook op mijn HP Slice Elite staan voor de audio, is echter minder surround en dolby dan je denkt. Ook van Bang & Olufson.

Als ik die HP Slice echter direct met mijn Denon AV receiver verbind via goede HDMI kabels heb ik perfect geluid op de 5 Speakers, beter dan die Bang & Olufson.

 

Screenshot_16.png

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst:

Tja

Dan is mevrouw in de verplichting om eens iets te vinden dat perfect is inzake audio en video.

Waarom moet meneer altijd oplossingen zoeken voor die mevrouw? ;)

Je bent beter af met die perfect klinkende Dali Centerspeaker.

Ik zou scheiden...

als men mijn centerspeaker (teufel) zou verbieden

geen vrouw geen probleem 😁

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...