satlutser Geplaatst: 7 september 2025 Geplaatst: 7 september 2025 Ik zag dit in een Youtubefilmpje voorbij komen. Wie weet wat het is? ______________________________________________________________________________________________________________________________ Zgemma H7s, OpenPli 7.3, LCD4Linux, Visiosat bisat, 19.2E-23.5E-28.2E en dvb-t2. Alles fta en gratis.
Big fellow Geplaatst: 7 september 2025 Geplaatst: 7 september 2025 Lijkt op een DirecTV lnb. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Oplossing Sprietje Geplaatst: 7 september 2025 Oplossing Geplaatst: 7 september 2025 Het is een lnb voor de ontvangst van Direc-TV en DISH-TV. De satellieten die ze daar willen ontvangen zijn 99W, 101W, 103W, 110W en 119W.
satlutser Geplaatst: 8 september 2025 Auteur Geplaatst: 8 september 2025 Dank je voor de info. ______________________________________________________________________________________________________________________________ Zgemma H7s, OpenPli 7.3, LCD4Linux, Visiosat bisat, 19.2E-23.5E-28.2E en dvb-t2. Alles fta en gratis.
Aanbevolen berichten