Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

wat voor een LNB/Monoblock is dit?


Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zag dit in een Youtubefilmpje voorbij komen. Wie weet wat het is?

IMG_20250907_131739~2.jpg

______________________________________________________________________________________________________________________________
Zgemma H7s, OpenPli 7.3, LCD4Linux, Visiosat bisat, 19.2E-23.5E-28.2E en dvb-t2. Alles fta en gratis.

Geplaatst:

Dank je voor de info.

______________________________________________________________________________________________________________________________
Zgemma H7s, OpenPli 7.3, LCD4Linux, Visiosat bisat, 19.2E-23.5E-28.2E en dvb-t2. Alles fta en gratis.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...