Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Geplaatst:
Quote

k heb een enigma 2 ontvanger. 
is er een specifieke image aan te raden voor feed hunten.  Openpli, Pure2, ect. 

 

Ik heb er al zovele uitgetest , maar je bedoelt waarschijnlijk wat de snelste is qua blindscanning.
De snelste is volgens mij de NonSoloSat , maar heeft naast dit ook veel "toeters en bellen" aan boord en is uiterst stabiel.

Op een drukke -feed- dag zoals een zaterdag heeft deze image de volledige 7,0°E satelliet gescand in een drietal minuten.

Geen enkele PC kaart of USB ontvanger die sneller doet.

 

zie https://www.nonsolosat.net/upload/

 

scanning gedaan met :

CM 180 schotel en gescand op een Edision OS mio 4K en Octagon SF8008

screenshot_20251129152026.jpg

screenshot_20251129152210.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...