scannie Geplaatst: 28 oktober 2025 Geplaatst: 28 oktober 2025 Ik heb een enigma 2 ontvanger. is er een specifieke image aan te raden voor feed hunten. Openpli, Pure2, ect.
Crazy Sat Geplaatst: 29 november 2025 Geplaatst: 29 november 2025 Quote k heb een enigma 2 ontvanger. is er een specifieke image aan te raden voor feed hunten. Openpli, Pure2, ect. Ik heb er al zovele uitgetest , maar je bedoelt waarschijnlijk wat de snelste is qua blindscanning. De snelste is volgens mij de NonSoloSat , maar heeft naast dit ook veel "toeters en bellen" aan boord en is uiterst stabiel. Op een drukke -feed- dag zoals een zaterdag heeft deze image de volledige 7,0°E satelliet gescand in een drietal minuten. Geen enkele PC kaart of USB ontvanger die sneller doet. zie : https://www.nonsolosat.net/upload/ scanning gedaan met : CM 180 schotel en gescand op een Edision OS mio 4K en Octagon SF8008 feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Aanbevolen berichten