Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

  • Moderator
Geplaatst:

Waarom denk je dat?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

je hoeft maar even de instellingen op te schrijven of per computer te copieren voor de automount en je oscam settings + zenderlijst.

 

kijk mee je zorgt dat je na de flash ook hetzelfde IPnummer hebt gebruikt als voor de flash

DAT IS 1

Screenshot_18.png.d06f91acb12ee6c4471020d66b76ad31.png

 

verder en klikt op FTP rood gemarkeerd in de afbeelding hieronder

 

Screenshot_19.png.cb2762cef9c5c78243f2adfcbcb672a2.png

 

verder, je kan edit klikken middels de rechtermuisknop op het bestand dat je voor een mount op de NAS gebruikt

je moet in ieder geval op de etc/enigma2/ map komen om aan die automount.xml te geraken

 

Screenshot_22.png.ea23b8b7a0fd840483fc64492817b8d5.png

 

Je kan het bestand ook gelijk copieren naar de pC (rechts in beeld )

 

Screenshot_23.png.e2f9307558bd7ae7a2a82e1c98b31035.png

 

Hieronder zie je MIJN automount, dus niet die van jouw

Je zorgt dat straks na de flash hetzelfde bestand weer op je Vu+ komt te staan in de juiste map

Dus eenvoudiger kan niet.

 

Screenshot_24.png.f1bc4d8eaae6e25bf3044d3b52a963e0.png

 

SUC6

natuurlijk moet je ook de Vu+ dan wel OFFICIËEL herstarten

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst:
6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Portugal is erg mooi rondom deze kersttijd.

Kan natuurlijk proberen er een zakelijke noodzaak van te maken 🙂 

  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...