Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Krijg geen toegang tot mijn VU+DUO4KSE.


Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Via mijn netwerk kan ik na de opdate naar open PLI9.2 geen toegang tot mijn ontvanger meer krijgen.

Hoe kan ik dit oplossen?

Hij geeft aan dat ww niet klopt, al leeg gehouden, admin, 1234, etc maar het lukt niet.

  • Oplossing
Geplaatst:

@Herman-65, dat is heel vaak behandeld op het Pli forum, en recent ook weer hier.

Kun je gewoon de zoekfunctie gebruiken? Niet onwelwillend hoor maar we herhalen alleen nog maar stuf dat bekend is.

Fat Freddy's Drop

Bohannon

 

Geplaatst:

neem hier ook eens een kijkje

 paswoord

  • Bedankt 1

Db. 900UHD 2X.   4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 . Dreambox 800 Db 8000 1x.  Db 800se 
Db 2X 500HD   Sab unix triple 2x.    Xsarius Galaxy 4K. Gigablue trio. Gigablue  Quad Plus.  Zgemma H7 Cabel en Sat 
Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  Samsung  UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...