Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
8 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Volgens mij heb ik die waterstof bubble reeds enkele maanden geleden zien voorbij komen in het nieuws... Dus is het wel nieuws?

Is in 2023 ook al in het nieuws geweest

 

https://www.change.inc/energie/enorme-hoeveelheid-witte-waterstof-gevonden-in-ondergronds-reservoir-in-frankrijk-40466

 

Nog meer leesvoer: 

https://waterstofguide.nl/waterstof/productie/wit

aangepast door Mojo
  • Bedankt 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
4 uren geleden, Mojo zei:

"Volgens wetenschappers zou er ruim 3000 meter onder de begane grond een gasbel zitten van ongeveer 200m2. Ze verwachten dat er hier ongeveer 46 miljoen ton aan 90% waterstof in de grond zit."

Dit citaat komt uit het artikel van Waterstofguide.

Is het zinvol om de grootte van de gasbel in m2 uit te drukken? Als er uitgestrektheid wil worden mee geillustreerd, komen we aan een vierkant van een kleine 15 m x 15 m.

Bedoelde men echter een volume van 200 m3, dan gaat het slechts om een fractie van één ton ... Waarschijnlijk zijn er hier een aantal nullen vergeten.

Geplaatst:
1 uur geleden, Coliseo zei:

"Volgens wetenschappers zou er ruim 3000 meter onder de begane grond een gasbel zitten van ongeveer 200m2. Ze verwachten dat er hier ongeveer 46 miljoen ton aan 90% waterstof in de grond zit."

Dit citaat komt uit het artikel van Waterstofguide.

Is het zinvol om de grootte van de gasbel in m2 uit te drukken? Als er uitgestrektheid wil worden mee geillustreerd, komen we aan een vierkant van een kleine 15 m x 15 m.

Bedoelde men echter een volume van 200 m3, dan gaat het slechts om een fractie van één ton ... Waarschijnlijk zijn er hier een aantal nullen vergeten.

Lijkt mij ook een vertaalfout.

 

Vragen over waterstof of andere zaken? Stuur ons gerust een mail via info@waterstofguide.nl en we komen snel bij je terug.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Ik kan ermee leven.

Er zal nog wel genoeg waterstof zijn om bij gelegenheid mijn aansteker bij te vullen als ik eens in Metz passeer.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...