Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn er nog mensen die problemen hebben met: https://forums.openpli.org/

 

Forbidden

You don't have permission to access this resource.

 

Krijg deze boodschap op al mijn apparaten, en in verschillende browsers.

~~Rytec Team~~
Vu+Uno4KSE /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Het forum gedeelte lijkt inderdaad gesloten te zijn, maar de download pagina werkt nu nog.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Geplaatst:

Hier geen probleem

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:

Is opgelost.

DDOS aanval.

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ja, opgeheven, geldgebrek ruzies.

Flauwe plezante.

  • Haha 1

~~Rytec Team~~
Vu+Uno4KSE /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...