Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Mrbeam

Lid
  • Items

    1.832
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    5

2 Volgers

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Interesses
    Domotica/IOT, Linux, Up- and downlinks, HAM amateur Full

Recente bezoekers van dit profiel

13.592 profielweergaven
  1. Mijn fout. Ik heb dit op zondag versturd, maar dat was al de laatste dag.
  2. t/m as zondag blijven ze ook op 7B, daarna enkel Hotbird.
  3. Gaat via glasvezel onder de plas door.
  4. Dat gaat een probleem worden!
  5. Is niet waarschijnlijk = 100%
  6. Je kan BBC RB proberen op 28.2E. Dit is met gebarentaal, maar heeft ook nog een 2e audio spoor. De feed op 7 en 10 oost is in 1080i. Beeld/geluid kan je vergeten, want is gescrambled in Biss-CA of HM-Crypt.
  7. Starlink kopen, schotel voor de hobby
  8. Met Jetten als min pres moet je zelf goed blijven opletten, want die man heeft werkelijk nergens verstand van. Behalve TikTok en op vakantie gaan met vriendje over de hele wereld.
  9. Klopt allemaal. Er zit alleen een verschil tussen wat er overal staat en wat er intern bekend is. Jullie hoeven me niet te geloven, maar het zou zomaar kunnen dat ik net iets meer hiervan weet dan de gemiddelde hobbyist. Doe er je voordeel mee als je wil en anders niet.
  10. De 7B en 16A zijn identiek, bahalve dat ze door een andere raket zijn gelanceert. End of live voor 16A > 2027, de 7B > 2039. 7B gaat in de loop van dit jaar naar 16 oost om daar alle diensten van de 16A over te nemen.
  11. Voor zaulke enorme opslagen zou ik een NAS adviseren.
  12. Het zou me niet verbazen dat de nieuwe muxen vanaf de 7C komen. De 7B moet deze zomer leeg zijn.
  13. Panalen zijn zo goedkoop, dat elk dakdeel benut moet worden. Zeker als je het zelf kan doen. De prijzen gaan voorlopig niet zakken en icm een accu gouden formule.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...